HET ONVERWOESTBARE MERK

Locatie

Unieke 1-daagse learning journey in Amsterdam.

Het Onverwoestbare Merk exploreert de kenmerken van sterke en relevante merken door middel van gesprekken en ontmoetingen met ervaren merkbouwers. Deze unieke learning journey van The Leader of the Pack en CuriousYou brengt je op 1 dag langs experts en best practices op verschillende locaties in Amsterdam.

Met deelname aan de learning journey Het Onverwoestbare Merk:

  • Bereik je consistentie in al je merkuitingen via de Mindset Methode van Trendanalist Christine Boland (En natuurlijk ontvang je ook haar kakelverse boek de Mindset Methode, ontketen de aantrekkingskracht van je merk.)
  • Volg je een masterclass ‘van gedragswetenschap naar hapklare marketingideeen’ van pioniers Tim den Heijer en Deborah Bosboom van B.R.A.I.N Creatives;
  • Gaan we lunchen met meesterverteller Ron Simpson van (en bij) The Avocado Show over de kracht van storytelling
  • Leer je van de fouten van merkstrateeg René Repko (ex-Rituals, HEMA, Action);
  • We sluiten de dag af met een bezoek aan het eigenzinnige cosmeticamerk LUSH en onderzoeken de rol van merken als nieuwe community’s. Brandmanager Margreet van Schaijk over hoe LUSH een enorm trouwe fanbase heeft opgebouwd, zonder ooit een euro advertentiegeld te hebben uitgegeven.
  • Ben je een dag onderweg met collega-merkbouwers van andere retail- en merkorganisaties.

PROGRAMMA

Linking your (brand) purpose to shifting customer needs
In de voortrazende dynamiek van deze tijd is een consistente eigen stijl van vitaal belang. In haar workshop de Mindset Methode reikt trendanalist Christine Boland handvatten aan voor consistentie in al je merkuitingen, van reclamecampagne tot en met storedesign en alles daartussen.

Van gedragswetenschap naar hapklare marketingideeën
Wetenschap en creativiteit zijn gescheiden werelden, weten pioniers Tim den Heijer en Deborah Bosboom van B.R.A.I.N. Creatives. En dat is een gemiste kans! Tim en Deborah brengen deze twee werelden samen in hun masterclass ‘Van gedragswetenschap naar hapklare marketingideeën’.

Lunch bij The Avocado Show
Lunchen doen we met meesterverteller Ron Simpson van (en bij) The Avocado Show. Ron wist met de opening van zijn restaurant wereldwijd media-aandacht te genereren. Hoe hij dat flikte? De kracht van een goed verhaal.

How I fucked up
René Repko is een van Nederlands meest ervaren merkbouwers. Hij was o.a. verantwoordelijk voor ijzersterke retailmerken als Rituals, HEMA en Action. Veranderde alles wat hij aanraakte in goud? Niet helemaal. René deelt zijn verhaal zonder filters; over zijn grootste fouten en wat jij ervan kan leren.

Merken als nieuwe community’s
We sluiten de dag af met een bezoek aan het eigenzinnige cosmeticamerk LUSH en onderzoeken de rol van merken als nieuwe community’s. Brandmanager Margreet van Schaijk over hoe LUSH een enorm trouwe fanbase heeft opgebouwd, zonder ooit een euro advertentiegeld te hebben uitgegeven.

Voor wie
Het Onverwoestbare Merk is ontwikkeld voor (senior) professionals in retail & brands. Voor deze unieke experience is plek voor maximaal 15 deelnemers.

Waar
Verschillende locaties in Amsterdam, startpunt Singel80

Wanneer
Nieuwe datum volgt

Tijd
09.30 – 16.30 uur

Kosten
Het tarief per deelnemer is: € 799 ex btw per persoon*

*Inclusief lunch, borrel en het boek Mindset Methode van Christine Boland t.w.v. €39,95.

________________________________________________________________________________________________

Over The Leader of The Pack
Luister naar, leer van en ervaar de koplopers in retail & brands. The Leader of the Pack ontwikkelt educatieve en ervaringsgerichte concepten voor vooruitstrevende professionals in retail & merken. The Leader of the Pack is een initiatief van Donovan van Heuven, voormalig hoofdredacteur van RetailTrends en conceptontwikkelaar voor Het Financieele Dagblad en BNR Nieuwsradio.

Zijn journalistieke achtergrond brengt hem vaak in bevoorrechte positie. Het maakt bijzondere ontmoetingen en gesprekken mogelijk met internationale vernieuwers en koplopers en biedt unieke kijkjes in de keuken binnen vooruitstrevende organisaties. Die leerzame en inspirerende ontmoetingen en ervaringen gunt hij anderen ook. The Leader of the Pack neemt je graag mee naar de mensen en organisaties die de weg wijzen, the leaders of the pack. Opdat je er zelf ook één wordt.

Praktische informatie

Locatie
Diverse locaties in Amsterdam, start Singel80

Prijs
€ 799,-

Datum
Nieuwe datum volgt

Duur
09.30 – 16.30 uur

Leader
Donovan van Heuven