HET ONVERWOESTBARE MERK

Locatie

Unieke 1-daagse learning journey in Amsterdam.

Het Onverwoestbare Merk exploreert de kenmerken van sterke en relevante merken door middel van gesprekken en ontmoetingen met ervaren merkbouwers. Deze unieke learning journey van The Leader of the Pack en CuriousYou brengt je op 1 dag langs experts en best practices op verschillende locaties in Amsterdam.

Met deelname aan de learning journey Het Onverwoestbare Merk:

  • Bereik je consistentie in al je merkuitingen via de Mindset Methode van Trendanalist Christine Boland (En natuurlijk ontvang je ook haar kakelverse boek de Mindset Methode, ontketen de aantrekkingskracht van je merk.)
  • Volg je een masterclass ‘van gedragswetenschap naar hapklare marketingideeen’ van pioniers Tim den Heijer en Deborah Bosboom van B.R.A.I.N Creatives;
  • Gaan we lunchen met meesterverteller Ron Simpson van (en bij) The Avocado Show over de kracht van storytelling
  • Leer je van de fouten van merkstrateeg René Repko (ex-Rituals, HEMA, Action);
  • We sluiten de dag af met een bezoek aan het eigenzinnige cosmeticamerk LUSH en onderzoeken de rol van merken als nieuwe community’s. Brandmanager Margreet van Schaijk over hoe LUSH een enorm trouwe fanbase heeft opgebouwd, zonder ooit een euro advertentiegeld te hebben uitgegeven.
  • Ben je een dag onderweg met collega-merkbouwers van andere retail- en merkorganisaties.

PROGRAMMA

Workshop – de maatschappelijke rol van jouw mer in vier strategische keuzes
Sinds de coronacrisis zijn mensen zich bewuster van de manier waarop we ons tot elkaar en de natuur verhouden. Ze verwachten van bedrijven dat die hun verantwoordelijkheid nemen. Zeventig procent van de consumenten vindt het belangrijk dat merken een maatschappelijke rol vervullen. Hoe gaat jouw merk daarmee om?

Masterclass – Van gedragswetenschap naar hapklare marketingideeën
Wetenschap en creativiteit zijn gescheiden werelden, weten pioniers Tim den Heijer en Deborah Bosboom van B.R.A.I.N. Creatives. En dat is een gemiste kans! Tim en Deborah brengen deze twee werelden samen in hun masterclass ‘Van gedragswetenschap naar hapklare marketingideeën’.

Inspiratielunch – de kracht van storytelling
Lunchen doen we met meesterverteller Ron Simpson van (en bij) The Avocado Show. Ron wist met de opening van zijn restaurant wereldwijd media-aandacht te genereren. Hoe hij dat flikte? De kracht van een goed verhaal.

Een onvervalst daalverhaal – Repko op de biechtstoel
Tijdens deze learning journey niet alleen juichverhalen. Een van ‘s Nederlands meest ervaren CMO’s René Repko (ex-Rituals, HEMA, Action) neemt plaats op de biechtstoel en vertelt over zijn grootste fouten als merkbouwer, zodat jij ze niet meer hoeft te maken.

Merken als nieuwe community’s
We sluiten de dag af met een bezoek aan het eigenzinnige cosmeticamerk LUSH en onderzoeken de rol van merken als nieuwe community’s. Brandmanager Margreet van Schaijk over hoe LUSH een enorm trouwe fanbase heeft opgebouwd, zonder ooit een euro advertentiegeld te hebben uitgegeven.

Voor wie
Het Onverwoestbare Merk is ontwikkeld voor (senior) professionals in retail & brands. Voor deze unieke experience is plek voor maximaal 15 deelnemers.

Waar
Singel80, Amsterdam

Wanneer
4 september 2020

Tijd
09.30 – 16.30 uur

Kosten
Het tarief per deelnemer is: € 795 ex btw per persoon*

*Inclusief lunch & borrel

Praktische informatie

Locatie
Singel80, Amsterdam

Prijs
€ 795,-

Datum
4 september 2020

Duur
09.30 – 16.30 uur

Leader
Donovan van Heuven