HET ONVERWOESTBARE MERK

Locatie

Unieke 1-daagse learning journey in Amsterdam op 3 april 2020

Het Onverwoestbare Merk exploreert de kenmerken van sterke en relevante merken door middel van gesprekken en ontmoetingen met ervaren merkbouwers. Deze unieke learning journey van The Leader of the Pack en CuriousYou brengt je op 1 dag langs experts en best practices op verschillende locaties in Amsterdam.

Met deelname aan de learning journey Het Onverwoestbare Merk:

  • Krijg je een uniek kijkje in de keuken bij retail- en wereldmerk Van Gogh;
  • Leer je van de fouten van merkstrateeg René Repko (ex-Rituals, HEMA, Action);
  • Bereik je consistentie in al je merkuitingen via de Mindset Methode van Trendanalist Christine Boland (En natuurlijk ontvang je ook haar kakelverse boek de Mindset Methode, ontketen de aantrekkingskracht van je merk.)
  • Gaan we op bezoek bij het eigenzinnige LUSH, waar brandmanager Margreet van Schaijck vertelt over de kracht van community.
  • Ben je een dag onderweg met collega-merkbouwers van andere retail- en merkorganisaties.

PROGRAMMA
er worden nog onderdelen toegevoegd

Linking your (brand) purpose to shifting customer needs
In de voortrazende dynamiek van deze tijd is een consistente eigen stijl van vitaal belang. In haar workshop de Mindset Methode reikt trendanalist Christine Boland handvatten aan voor consistentie in al je merkuitingen, van reclamecampagne tot en met storedesign en alles daartussen.

How I fucked up
René Repko is een van Nederlands meest ervaren merkbouwers. Hij was o.a. verantwoordelijk voor ijzersterke retailmerken als Rituals, HEMA en Action. Veranderde alles wat hij aanraakte in goud? Niet helemaal. René deelt zijn verhaal zonder filters; over zijn grootste fouten en wat jij ervan kan leren.

Bouwen aan retail- en wereldmerk Van Gogh
Zou Vincent van Gogh ooit hebben gedacht dat zijn aardappeleters in het winkelschap terecht zouden komen? Zijn werk is ondertussen te zien op exclusieve sneakers, truien en juwelen. Onder de merknaam Van Gogh Museum Amsterdam ontwikkelt Van Gogh Museum Enterprises (VGME) producten en services geïnspireerd op het leven en werk van Vincent van Gogh. VGME-CEO Ricardo van Dam dompelt je onder in de wereld van het merk Van Gogh.

De kracht van communicatie
Brandmanager Margreet van Schaijk laat zien hoe de cosmeticaketen structureel zijn eigen koers vaart. Hoewel veel ‘duurzame initiatieven’ niet verder komen dan kleinschalig en goedbedoeld, combineert Lush het duurzame met een zeer innovatief assortiment én commercieel succesvolle operatie in 51 landen.

Voor wie
Het Onverwoestbare Merk is ontwikkeld voor (senior) professionals in retail & brands. Voor deze unieke experience is plek voor maximaal 15 deelnemers.

Kosten
Het tarief per deelnemer is: € 995 ex btw per persoon.

Wanneer
Deze learning journey vindt plaats op 3 april in Amsterdam en duurt van 10:00 tot 17:00 uur. Je kunt je plek alvast veilig stellen door te reserveren, mail naar linda@curious-you.nl of bel naar 06 27071616.

________________________________________________________________________________________________

Over The Leader of The Pack
Luister naar, leer van en ervaar de koplopers in retail & brands. The Leader of the Pack ontwikkelt educatieve en ervaringsgerichte concepten voor vooruitstrevende professionals in retail & merken. The Leader of the Pack is een initiatief van Donovan van Heuven, voormalig hoofdredacteur van RetailTrends en conceptontwikkelaar voor Het Financieele Dagblad en BNR Nieuwsradio.

Zijn journalistieke achtergrond brengt hem vaak in bevoorrechte positie. Het maakt bijzondere ontmoetingen en gesprekken mogelijk met internationale vernieuwers en koplopers en biedt unieke kijkjes in de keuken binnen vooruitstrevende organisaties. Die leerzame en inspirerende ontmoetingen en ervaringen gunt hij anderen ook. The Leader of the Pack neemt je graag mee naar de mensen en organisaties die de weg wijzen, the leaders of the pack. Opdat je er zelf ook één wordt.

Praktische informatie

Locatie
Diverse locaties in Amsterdam

Prijs
€ 995,-

Datum
 3 april 2020

Duur
10.00 – 17.00 uur

Leader
Donovan van Heuven